T.C. Mİllî Eğİtİm BakanlIğI
İZMİR / BORNOVA - İzmir Fen Lisesi

UNESCO Dijital Yenilikçi Öğrenme - Öğretme Yaklaşımları

Kendisini her daim geliştirerek ışık olduğu öğrencilerine yeni öğrenme ve öğretim yaklaşımları ile nitelikli eğitim ve öğretim faaliyetleri hazırlayan öğretmenlerin azimli ve kararlı bir şekilde ülkesini severek çalıştığı ilçe Bornova'da İlçe Milli Eğitim Müdürümüz Sayın Kadir KADIOĞLU himayelerin Yenilik ve Eğitim Teknolojileri Genel Müdürlüğü işbirliğinde düzenlenen "UNESCO Dijital Yenilikçi Öğrenme - Öğretme Yaklaşımları" çevrim içi seminerinde Dr. Hüseyin KOCASARAÇ hocamızın moderatörlüğünde Buca İnci-Özer Tırnaklı Fen Lisesi Bilişim Teknoloji Öğretmeni Dr. Pelin DÖNMEZ'i dinledik.

Kendisini her daim geliştirerek ışık olduğu öğrencilerine yeni öğrenme ve öğretim yaklaşımları ile nitelikli eğitim ve öğretim faaliyetleri hazırlayan öğretmenlerin azimli ve kararlı bir şekilde ülkesini severek çalıştığı ilçe Bornova'da İlçe Milli Eğitim Müdürümüz Sayın Kadir KADIOĞLU himayelerin Yenilik ve Eğitim Teknolojileri Genel Müdürlüğü işbirliğinde düzenlenen "UNESCO Dijital Yenilikçi Öğrenme - Öğretme Yaklaşımları" çevrim içi seminerinde Dr. Hüseyin KOCASARAÇ hocamızın moderatörlüğünde Buca İnci-Özer Tırnaklı Fen Lisesi Bilişim Teknoloji Öğretmeni Dr. Pelin DÖNMEZ'i dinledik.

Öğrencilerimiz için azim ve kararlılıkla çalışırken kendilerini de yenilemeyi ihmal etmeyen tüm öğretmenlerimize verdikleri emek ve ayırdıkları zamandan ötürü teşekkür ederiz.

Bu eğitimlerin planlanmasından gerçekleştirilmesine kadar tüm aşamalarda aktif olarak emek veren ve zaman ayıran tüm paydaşlarımıza teşekkür ederiz.

 

UNESCO Dijital Yenilikçi Öğrenme - Öğretme YaklaşımlarıUNESCO Dijital Yenilikçi Öğrenme - Öğretme YaklaşımlarıUNESCO Dijital Yenilikçi Öğrenme - Öğretme YaklaşımlarıUNESCO Dijital Yenilikçi Öğrenme - Öğretme YaklaşımlarıUNESCO Dijital Yenilikçi Öğrenme - Öğretme YaklaşımlarıUNESCO Dijital Yenilikçi Öğrenme - Öğretme YaklaşımlarıUNESCO Dijital Yenilikçi Öğrenme - Öğretme YaklaşımlarıUNESCO Dijital Yenilikçi Öğrenme - Öğretme YaklaşımlarıUNESCO Dijital Yenilikçi Öğrenme - Öğretme YaklaşımlarıUNESCO Dijital Yenilikçi Öğrenme - Öğretme YaklaşımlarıUNESCO Dijital Yenilikçi Öğrenme - Öğretme YaklaşımlarıUNESCO Dijital Yenilikçi Öğrenme - Öğretme YaklaşımlarıUNESCO Dijital Yenilikçi Öğrenme - Öğretme YaklaşımlarıUNESCO Dijital Yenilikçi Öğrenme - Öğretme YaklaşımlarıUNESCO Dijital Yenilikçi Öğrenme - Öğretme YaklaşımlarıUNESCO Dijital Yenilikçi Öğrenme - Öğretme YaklaşımlarıUNESCO Dijital Yenilikçi Öğrenme - Öğretme YaklaşımlarıUNESCO Dijital Yenilikçi Öğrenme - Öğretme YaklaşımlarıUNESCO Dijital Yenilikçi Öğrenme - Öğretme YaklaşımlarıUNESCO Dijital Yenilikçi Öğrenme - Öğretme YaklaşımlarıUNESCO Dijital Yenilikçi Öğrenme - Öğretme YaklaşımlarıUNESCO Dijital Yenilikçi Öğrenme - Öğretme YaklaşımlarıUNESCO Dijital Yenilikçi Öğrenme - Öğretme YaklaşımlarıUNESCO Dijital Yenilikçi Öğrenme - Öğretme YaklaşımlarıUNESCO Dijital Yenilikçi Öğrenme - Öğretme YaklaşımlarıUNESCO Dijital Yenilikçi Öğrenme - Öğretme YaklaşımlarıUNESCO Dijital Yenilikçi Öğrenme - Öğretme YaklaşımlarıUNESCO Dijital Yenilikçi Öğrenme - Öğretme YaklaşımlarıUNESCO Dijital Yenilikçi Öğrenme - Öğretme YaklaşımlarıUNESCO Dijital Yenilikçi Öğrenme - Öğretme YaklaşımlarıUNESCO Dijital Yenilikçi Öğrenme - Öğretme Yaklaşımları

Paylaş Facebook  Paylaş twitter  Paylaş google  Paylaş linkedin
Yayın: 03.04.2021 - Güncelleme: 03.04.2021 15:56 - Görüntülenme: 403
  Beğen | 4  kişi beğendi