Dijital Çağ ve Dijital Vatandaş kavramları ile bilim insanlarının makalelerinde bilişimin insanlığa etkileri anlatılırken İzmir Fen Lisesi´nden eşine az rastlanır bir çalışma olan E-Twinning Projemizin Dijital Filozoflar teması ile hazırlanan ponosu öğrencilerimizin beğenisine sunuldu.
Dijital Çağ ve Dijital Vatandaş kavramları ile bilim insanlarının makalelerinde bilişimin insanlığa etkileri anlatılırken İzmir Fen Lisesi´nden eşine az rastlanır bir çalışma olan E-Twinning Projemizin Dijital Filozoflar teması ile hazırlanan ponosu öğrencilerimizin beğenisine sunuldu.
E-twinning projesinde yer alan öğrencilerimizin akranları ile bilgi ve becerilerini paylaşmaları için Değerli Felsefe Grubu Öğretmenimiz Gülşen ÖZSOY koordinesinde öğrencilerimiz Dijital Filozoflar Temalı Okul Panosu hazırladılar.
Öğrencilerimizin e-twinning faaliyetleri kapsamında İnternet üzerinden Web 2.0 teknolojileri ile hazırladıkları çalışmalarının yanı sıra okul panolarının da olması amacı ile değerli öğretmenlerimiz öğrencilerine araştırma projeleri vermiş ve takım çalışması yaptırarak öğrencilerinin okul panosu oluşturmalarını sağlamışlardır. Kıymetli öğretmenlerimizin tema hakkındaki değerli ve zengin bilgi birikimi ile öğrencilerine aktardığı önerileri doğrultusunda okul panosu ortaya çıksa da öğrencilerimiz bu ürünleri hazırlarken gazete ve dergi taraması yapmış, internet üzerinden görsel malzemeler bulmuş ve kendi aralarında karar mekanizması oluşturarak hangi materyallerin Okul Panosuna ekleneceğini veya hangi materyallerin panoda yer almayacağını belirlemişlerdir.
Deneyimli, vefalı ve özverili öğretmenleri başta olmak üzere okul panosunda emeği geçenlere okulumuza katkılarından ötürü teşekkür ediyoruz. İyi ki varsınız...