T.C. Mİllî Eğİtİm BakanlIğI
İZMİR / BORNOVA - İzmir Fen Lisesi

Yüz Yüze Veli Toplantımızı Gerçekleştirdik

Tüm paydaşlarıyla işbirliği yaparak insan odaklı eğitim ve öğretim etkinlikleri sayesinde hem çok yönlü hem de başarılı birey yetiştirebilenlerin okulu İzmir Fen Lisesinde Okul Müdürümüz Sayın Mahmut YILDIZ liderliğinde Okul Psikolojik Danışmanımız ve Rehberlik Öğretmenimiz Seyran CANBAZ ile sınıf öğretmenlerimizin koordinesinde velilerimizin ve ders öğretmenlerimizin katılımı ile Birinci Dönem Veli Toplantımızı veli toplantısı gündem maddeleri ışığında yüz yüze gerçekleştirdik.

Tüm paydaşlarıyla işbirliği yaparak insan odaklı eğitim ve öğretim etkinlikleri sayesinde hem çok yönlü hem de başarılı birey yetiştirebilenlerin okulu İzmir Fen Lisesinde Okul Müdürümüz Sayın Mahmut YILDIZ liderliğinde Okul Psikolojik Danışmanımız ve Rehberlik Öğretmenimiz Seyran CANBAZ ile sınıf öğretmenlerimizin koordinesinde velilerimizin ve ders öğretmenlerimizin katılımı ile Birinci Dönem Veli Toplantımızı veli toplantısı gündem maddeleri ışığında yüz yüze gerçekleştirdik.

Öğrencilerimiz için emek veren ve zaman ayıran tüm paydaşlarımıza teşekkür ederiz. İyi ki varsınız.

 

Yüz Yüze Veli Toplantımızı GerçekleştirdikYüz Yüze Veli Toplantımızı GerçekleştirdikYüz Yüze Veli Toplantımızı GerçekleştirdikYüz Yüze Veli Toplantımızı GerçekleştirdikYüz Yüze Veli Toplantımızı GerçekleştirdikYüz Yüze Veli Toplantımızı GerçekleştirdikYüz Yüze Veli Toplantımızı GerçekleştirdikYüz Yüze Veli Toplantımızı GerçekleştirdikYüz Yüze Veli Toplantımızı GerçekleştirdikYüz Yüze Veli Toplantımızı GerçekleştirdikYüz Yüze Veli Toplantımızı GerçekleştirdikYüz Yüze Veli Toplantımızı GerçekleştirdikYüz Yüze Veli Toplantımızı GerçekleştirdikYüz Yüze Veli Toplantımızı GerçekleştirdikYüz Yüze Veli Toplantımızı GerçekleştirdikYüz Yüze Veli Toplantımızı Gerçekleştirdik

Paylaş Facebook  Paylaş twitter  Paylaş google  Paylaş linkedin
Yayın: 22.11.2021 - Güncelleme: 22.11.2021 08:00 - Görüntülenme: 323
  Beğen | 2  kişi beğendi

Etiketler :
ifl,meb,veli,toplantı,