Kitapta gördüklerini laboratuvarda da inceleme fırsatına sahip olanların okulu İzmir Fen Lisesinde Değerli Biyoloji Öğretmenimiz Ahmet DİKMEN koordinesinde 11. sınıf öğrencilerimiz İnsan Fizyolojisi (11.1) Ünitesinde yer alan Denetleyici ve Düzenleyici Sistem, Duyu Organları (11.1.1) konusunda Duyu organlarının yapısı ve işleyişi ile ilgili deney yaptılar.
Kitapta gördüklerini laboratuvarda da inceleme fırsatına sahip olanların okulu İzmir Fen Lisesinde Değerli Biyoloji Öğretmenimiz Ahmet DİKMEN koordinesinde 11. sınıf öğrencilerimiz İnsan Fizyolojisi (11.1) Ünitesinde yer alan Denetleyici ve Düzenleyici Sistem, Duyu Organları (11.1.1) konusunda Duyu organlarının yapısı ve işleyişi ile ilgili deney yaptılar.
FATİH Projesi kapsamında okulumuza kazandırılan Etkileşimli Tahta´da dersin teorik kısmını gören öğrencilerimiz Değerli Biyoloji Öğretmenimizin kılavuzluğunda deneyde Dana Gözünü (Göz küresi bölümleri sert tabaka, damar tabaka, ağ tabaka, göz merceği) incelediler.
Yaptıkları incelemeleri tartıştılar, raporlarını hazırladılar ve laboratuvar kullanım kılavuzumuzda belirtildiği iş ve işlemleri yapıp laboratuvar çalışmalarını sonlandırdılar.
EK BİLGİ:
Vücudumuzda Sistemler Duyu Organları Göz >
http://www.eba.gov.tr/video/izle/8701d609b88dae0c94a5682f13450f59c43121b352013
Optik (Türk - İslam Bilim İnsanları) - İbnü´l Heysem
http://www.eba.gov.tr/videoizle/turk---islam-bilim-insanlari/603278b34c6cbf36a4c6abea2ceb9807c179a81ed6006
KAZANIMLAR:
11.1.1.5.Duyu organlarının yapısı ve işleyişi
- Duyu organlarının yapısı,
- Göz küresi bölümleri sert tabaka, damar tabaka, ağ tabaka ve
- İbn Heysem’in göz ile ilgili çalışmaları
NOT: Haberimizde kullandığımız fotoğraflar için değerli öğrencimiz Sadık Efe´ye teşekkür ederiz.