T.C. Mİllî Eğİtİm BakanlIğI
İZMİR / BORNOVA - İzmir Fen Lisesi

Sayısal (Dijital) Çağda Öğrenmenin Neresindeyiz?

Sayısal (Dijital) potansiyelinin farkında olan okul İzmir Fen Lisesinde Değerli Felsefe Grubu Öğretmenimiz Gülşen ÖZSOY koordinesinde Kıymetli Bilişim Teknolojileri Öğretmenimiz Sertaç ATEŞ´in desteğinde Sayısal Çağda Öğrenmenin neresinde olduğumuzu değerlendirmemize yardımcı olan SELFIE aracını okulumuzda kullandık.

Sayısal (Dijital) potansiyelinin farkında olan okul İzmir Fen Lisesinde Değerli Felsefe Grubu Öğretmenimiz Gülşen ÖZSOY koordinesinde Kıymetli Bilişim Teknolojileri Öğretmenimiz Sertaç ATEŞ´in desteğinde Sayısal Çağda Öğrenmenin neresinde olduğumuzu değerlendirmemize yardımcı olan SELFIE aracını okulumuzda kullandık.

Eğitim Liderlerimiz (14), Sınıf Öğretmenlerimiz (6) ve Öğrencilerimiz (79) SELFIE Sistemine girerek görüşlerini paylaştılar ve okulumuzun sayısal potaniyelinin özçekimini yapmış olduk.

Sonuçları sınıflarımızda öğrencilerimizle paylaşıp mikro toplantılar ile öğretmenler arasında değerlendirip öğretmenler kurulumuzda EBA kullanımı başta olmak üzere uygulamaya dönük kararlar aldık.

Okulumuz için emek veren, zaman ayıran ve performans gösteren tüm paydaşlarımıza teşekkür ederiz.

 

Sayısal Dijital Çağda Öğrenmenin Neresindeyiz?Sayısal Dijital Çağda Öğrenmenin Neresindeyiz?Sayısal Dijital Çağda Öğrenmenin Neresindeyiz?Sayısal Dijital Çağda Öğrenmenin Neresindeyiz?Sayısal Dijital Çağda Öğrenmenin Neresindeyiz?Sayısal Dijital Çağda Öğrenmenin Neresindeyiz?Sayısal Dijital Çağda Öğrenmenin Neresindeyiz?Sayısal Dijital Çağda Öğrenmenin Neresindeyiz?Sayısal Dijital Çağda Öğrenmenin Neresindeyiz?Sayısal Dijital Çağda Öğrenmenin Neresindeyiz?Sayısal Dijital Çağda Öğrenmenin Neresindeyiz?Sayısal Dijital Çağda Öğrenmenin Neresindeyiz?

Paylaş Facebook  Paylaş twitter  Paylaş google  Paylaş linkedin
Yayın: 17.04.2019 - Güncelleme: 29.07.2024 10:10 - Görüntülenme: 717
  Beğen | 3  kişi beğendi